Kopi Guarana

Guarana Premium Coffee

Guarana Premium Coffee

Selamat berbuka puasa semua. Ader yang tak puasa ker, hehe. Sambil kita buka puasa ader yang menikmati juadah minuman air sirap, air tembikai, air jagung, air tebu dan air soya. Ader ker yang try berbuka dengan air kopi. Ganas juga pada sesiapa yang berbuka puasa dengan air kopi ni yer..:). Entry ni tiada kaitan pun dengan buka puasa ker aper kejadah semua tuh. Entry kali ini hanyalah sticky post pasal Kopi Guarana. Gambar dibawah ni adalah gambar paket kopi guarana.

Guarana Premium Coffee Sachet

Guarana Premium Coffee Sachet

Kenapa entry kali ni pasal kopi? Sebenarnya aku jarang minum kopi pun, dalam setahun pon cuma dua kali jer kalau ingat ingat balik. Masa balik kampung hari tu, mak aku ader suruh aku minum kopi guarana. Aku pun minum lah. Errmmmm….. mak ai, sedap jugak yer kopi guarana ni, rasa kopi asli, aroma jangan cakap lah, kompem tak ingat, dan lebih lebih lagi rasa lemak berkrim dia memang superb. So pada sesiapa yang nak try boleh dapatkan sekotak pada harga RM21.00 dan mempunyai 20 paket. Kira lebih kurang sepaket Rm1.00. Murah lah tu kan. Serius aku ni hanyalah seorang Blogger bukan seorang Jurujual…. :)

Subscribe to Blog Updates

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge